Wednesday 18 March 2009

Benim Adım "Baba"


Yazı yazamam ben, şiir yazamam, güzel sözcükleri bir araya getirmesini hiç bilemem. Lisedeki Türk Dili ve Edebiyatı hocam bu yazıları görse eminim başından kaynar sular dökülürdü. Zaten yazacaklarım öyle kitaplar olustursun, ödüller alsın diye degil; tamamen kendimi tatmindir. Bu benim maceram. Yeni baslamadı, nerdeyse iki yıl olacak. Ve hayatım boyunca da sürecek. Maceramın adı BRİN EMİR. Benim kanımdan, canımdan, benligimden bir parca. Şu anda 20 aylık olan; hergün büyüyen, hergün birazcık daha baglandıgım canım oglum. Benim maceram Onunla. Bu hikaye de maceranın baslangıcı. Hadi gelin benimle; isterseniz katılın macerama, yada isterseniz sadece uzaktan bakın. Hadi..


Ha bu arada, ben kim miyim? Benim adım "Baba". Ben ünlü degilim, sanatçı, şarkıcı, yönetmen degilim. Ben O yumurcagın her sabah kalktıgında, beşiginden bagırdıgı "baabba'sıyım"...

No comments:

Post a Comment