Thursday 19 March 2009

Neden Sadece Annelerin blogu var?


Hey babalar! Hey, sizlere sesleniyorum; nerdesiniz? Baksaniza etrafiniza, anneler ele gecirmisler tum interneti. Yahu, bebegi emziren onlar, altini degistiren onlar, yemek yapan, utu yapan onlar. Bukadar yorucu isin ustune blog bile yaratabiliyorlar. Aralarinda tam gun calisip, tum bu yazdiklarimida yapan anneler var ki, bu babalar icin dahada vahim bir durum.

Simdi cogunuz; "..bende tum gun ofiste, santiyede, dukkanda yoruluyorum ama" diyeceksiniz.. Olmaz, olmaz efendim. Bu gidisata bir son vermek gerek. Anneler butun bu islerin altindan gelebiliyorsa bizde gelebiliriz. Ben sahsen basladim bile. Oglumun altini degistiriyorum, yemegini yapiyorum, tum gun oynuyorum, ilgileniyorum, uyutuyorum. Hatta blog bile yaziyorum. Karsiliginida goruyorum; oglum gulucukler saciyor, oynuyor, sevgisini gosteriyor. Ama..ama bir sorun olupta aglamaya basladimi, o minicik dudaklarindan dokulen ilk kelime "anne" oluyor..

Hadi babalar, hadi. Yilmak yok. Alper, Bora,Gokhan, Kaan, Murat, Mete, Onur, Rasim ve adini sayamadigim diger babalar. Durmak yok, birbirimize destek olup basarabiliriz. Bellimi olur, belki ama belki birgun aglayinca bir bebek, ilk kelimesi "baba" olur..

7 comments:

  1. Sevgili baba.. sizi tebrik ederim. Sizler gibi babalar sağlıklı birey yaratacak işte. Benim eşimde oğlumuzun her türlü ihtiyacını karşılıyor doğduğu günden beri. Hatta benimle yarışıyor :) ilk kelimesi de "babuş" olmuştu. Kendinize olan güveniniz, eşinize desteğiniz ve tam hizmet babalığınız için sizi tekrar tebrik ederim.

    Aileniz ve size mutluluklar diliyorum. Hoşçakalın

    ReplyDelete
  2. Hayırlı olsun ''baba'' blogcu.
    Brin Emir'in maceralarını burdan okuycaz artık..

    ReplyDelete
  3. Aslanım Serkan, Gökhan'a bulaşma ben ona çok daha önemli işler yaptırıyorum bu aralar, nepisnefis bir sosyal ağımız olacak yakında. İş "yazmak" olunca kralını yazıyor ama edebi anlamda değil :)

    ReplyDelete
  4. Tebrik ederim sizi. Brin Emir'i Oyun Grubu yazışmalarından tanıyordum, artık buradan da takip edeceğim.

    ReplyDelete
  5. E hoşgeldiniz,baba-çocuk bir siz değilsiniz, eşim de yarım gün kızımıza bakıyor 23 aydır. Naze kalkınca önce hep baba diye seslenir sabahları, beni görünce pek şaşırır:))E bunun hakkını veriyor, Nazemm deyince sadece babammm diyor, annemmm duymadık daha. Ay çok konuştum, tekrar selamlar

    ReplyDelete
  6. Tebrik ederim. Umarım diğer babalara da örnek olursunuz. Babaların gözüyle anlatılan baba-çocuk ilişkilerinden hiç haberdar olmayan hatta babanın bu ilişki içerisinde sadece otorite figürü olarak rol aldığı bir kuşaktanım ben. Bu yüzden "çok mühim" işlerinden vakit ayırıp hissiyatını, baba olmanın zorluklarını ve keyfini paylaşmak isteyen babaları merakla takip ediyorum. Sizinkiyle birlikte okunacak yeni bir baba blogu daha oldu. Ne güzel!
    ç.

    ReplyDelete
  7. Merhaba,
    Blog yazan ebeveynler arasına hoşgeldiniz:)
    bende artık takipteyim yazılarınızı. Bir babanın dilinden yazılar okumak benim için gerçekten motive edici çünkü bende eşime bu konuda sürekli cesaretlendiriyorum.

    Sevgiler...

    ReplyDelete